Info India

De n-ar fi fost Domnul de parte noastra… Ps 124:1

 

    Desi anul 2008 a trecut de mai bine de o luna, totusi am vrea sa fim recunoscatori lui Dumnezeu care ne-a tinut in harul Lui, dar si voua tuturor care ati sprijinit in rugaciune si financiar lucrarea “Happy Valley India” in anul care a trecut, dar si pe noi ca lucratori. Anul 2008 a fost un an foarte greu cu multe lovituri si cu multe incercari; de n-ar fi fost Domnul de partea noastra…, si de n-ar fi fost rugaciunile si implicarea ta, sigur nu am fi putut face fata.

    Iar pt ca Domnul vrea ca tu si noi sa continuam a fi impreuna lucratori cu El si in anul 2009, in ciuda tuturor obstacolelor, v-am scris mai jos cateva cuvinte care sa ne incurajeze in a ne rededica in aceasta lucrare: “Dumnezeu vrea ca noi sa putem sa ne proptim pe picioare si sa spume hotarat: Nu ma voi misca (din locul si lucrarea unde Dumnezeu ma vrea), indiferent cum ma simt sau ce doresc.Nu-mi pasa cat de deprimat, umilit, falit, ranit, dezamagit sau deziluzionat devin; nu ma misc din locul acesta pana cand nu-mi spune Dumnezeu sa ma misc.” (Dean Sherman)

    Dumnezeu sa ne ajute.

 

Decembrie 2008

 

Program de Craciun

    Anul acesta am avut doua programe de Craciun, unul cu copiii din cele trei clase de alfabetizare si cu parintii lor, iar celalalt cu copiii din scoala privata si cu parintii lor.

    Unul din scopurile pentru care am deschis Scoala privata a fost pentru stabilirea de legaturi cu cei din casta mijlocie si superioara si pentru Evanghelizarea lor. Prea putin am putut face acest lucru pana acum. Insa Craciunul a fost o ocazie buna de a incepe. Dumnezeu ne-a ajutat sa organizam un program special cu copiii din scoala privata in Biserica, unde prin colinzi, versete din Biblie,  scenete despre nasterea Domnului, dar si predica. Parintii lor au avut ocazia sa auda despre dragostea pe care o are Dumnezeu pentru ei.

 

Cadouri de Craciun

    Cadourile de Craciunul 2008 pentru copiii de la cele trei clase de alfabetizare a fost cate o patura pentru fiecare copil. Probabil ca alti copii din America sau Romania s-ar fi suparat pentru un asemenea cadou, insa nu si acesti copii. Dupa cum vedeti din poze, ei s-au bucurat mult si i-au multumit Domnului pentru ele.

    Le-am spus ca atunci cand se vor invelii cu patura si vor simti caldura, sa se gandeasca la dragostea lui Dumnezeu pentru ei. A doua zi, cand I. i-a intrebat daca le plac paturile, un baiat ia raspuns: “Doamna ii asa de bine si cald sub patura, incat azi dimineata nu m-am putut trezi, si am dormit mai mult.”

 

Noi membri in echipa

    Dupa aproape 3 luni in care am ramas fara nici un lucrator pt activitatile de Evanghelizare, Dumnezeu ne-a trimis o famile tanara; numele lor este Matthew si Mary S. Matthew a terminat o scoala Biblica, canta la chitara si cu vocea, si vorbeste foarte bine engleza; exact ce aveam nevoie in lucrare. Iar Mary va fi invatatoare la o clasa de alfabetizare.

 

Ianuarie 2009

Inregistrarea scolii private

    Luna aceasta a trebuit refacute toate registrele cu partea financiara in scoala privata ca sa poata corespunde cu cerintele guvernului, si sa putem inregistra scoala. Iar pentru ca aici anul fiscal este din Aprilie pana in Martie, am reusit sa depunem actele la verificare pe lunile Noiembrie 07- Martie 08. Iar Aprilie 08, pana in prezent va ramane de refacut dupa ce primim confirmarea ca primele acte sunt bune si nu trebuie schimbat ceva. 

 

Din nou singuri

    Dupa doar doua saptamani de cand a venit Matthew cu noi, a inceput sa aiba dureri abdominal, iar dupa o vizita medicala sa constatat ca are hernie, a trebuit sa se opereze; asa ca luna Ianuarie am fost din nou singuri in lucrare. Operatia a reusit, iar acum este in recuperare.

 

Motive de rugaciune:

– Rugati-va pentru cei ce au auzit Evanghelia cu ocazia programelor de Craciun, Cuvantul lui Dumnezeu sa lucreze in inimile lor.

– Rugati-va pentru ca mai multi parinti sa-si inscrie copiii lor la scoala privata.

–  Rugati-va pentru ca inregistrarea scolii private sa se faca fara probleme.

– Rugati-va pentru Matthew si Mary, ca Dumnezeu sa-i ajute sa lucreze cu credinciosie.

– La sfarsitul lunii februarie ni se va alatura pt 6 luni doua surori (fete) din Arad, Andrea D. si Simona I.; rugati-va pentru calatoria lor, pentru adaptare, dar mai ales ca ele sa fie o binecuvantare in lucrarea Domnului de aici.

 

           Impreuna cu voi in slujba Lui Dumnezeu.

                     D., I. & A.

 

