logo_radio_cnm

Nu gresiti daca socototi scrisoare de mai jos ca find autentica, venita din partea unei persoane in varsta, pentru ca mesajul ei chiar de la astfel de persoane l-am primit. Lectura placuta!

 Nu voi uita niciodata pe cel mai bun prieten al meu. Un prieten ca nimeni altul. Era mereu alaturi de mine: nedespartit cand calatoream cu masina, alaturi de mine in bucatarie, iar in dormitor veghea credincios la capul meu. Intotdeauna cuvintele lui ma imbarbatau, mi-a dat mereu sfaturi si invatatura buna, iar cand eram trist avea cuvinte de incurajare si mangaiere. Si-apoi, canta atat de frumos … melodii calde, care patrundeau pana in adancul sufletului meu.

Cel mai mult am inteles cat pretuieste acest prieten cand am cazut bolnav la pat. Nu puteam iesi din casa, adormeam greu si ma trezeam repede. El mi-a tinut tovarasie in fiecare clipa. Mi-a alinat inima cu citate din Scriptura, cu versuri duioase, cu sfaturi pline de intelepciune. Uitam de durere ascultandu-l. Nu gaseam cuvinte sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru el.

Am crezut ca acest prieten nu ma va parasi niciodata.

Totusi, s-a intamplat ca intr-o zi prietenul meu a plecat si n-a mai venit pe la mine. Am tot sperat cateva zile ca va reveni. Nu stiam ce s-a intamplat cu el … se suparase pe mine? … era oare bolnav? Ma intrebam daca-l pot ajuta cu ceva, ca tare as fi dorit sa-l am din nou alaturi.

Intr-un tarziu am aflat ca nu din vina lui ma parasise. Si nici nu era suparat pe mine. Alta era problema. Cineva a hotarat ca nu e el prietenul de care am nevoie. Asa ca mi-a fost recomandat ca prieten o alta persoana. Desigur, una tanara, dinamica si foarte bine informata. Cica vechiul meu prieten era demodat si mi-ar prinde bine sa-mi petrec acum timpul cu acest nou prieten. La inceput am sperat ca noul meu prieten va fi la fel de intelegator, bland si matur ca primul. Dar acesta, tanar fiind, cauta mereu compania altor tineri de seama lui. Sigur, am incercat sa-l inteleg si m-am ferit sa-l judec. Cum puteam sa-i cer sa ma inteleaga, si sa stea alaturi de mine, de vreme ce era facut pentru a fi folositor celor tineri, oamenilor dinamici si de succes?

Sincer sa fiu, as vrea si eu sa mai fiu tanar, si astfel sa am multi prieteni, sa pot folosi ultimele tehnologii cum ar fi calculator, internet, CD player, ipod-uri, si cate altele. Stiu ca ce voi spune nu-i tocmai drept, dar totusi vreau sa va marturisesc: ii invidiez pe tinerii astia! Ei au tot ce vor, ba uneori sunt chiar risipitori! Si nu stiu de ce tot pe ei cineva s-a gandit sa-i ajute, facandu-le rost de un prieten superdotat. Si-apoi daca l-ar pretui cu adevarat! Dar ei avand prieteni multi, unul in plus sau in minus … putin mai conteaza.

Nu-s suparat ca cineva s-a gandit la tineri, facandu-le rost de un prieten pe gustul lor.  Necazul meu vine din faptul ca datorita acestui prieten al lor, a trebuit sa moara vechiul si bunul meu prieten.  Asa ca vrand nevrand, trebuie sa-mi petrec mai departe zilele in singuratate si tacere. La internet nu ma pricep, ipod nu stiu sa folosesc, casetofonul cel vechi mi s-a stricat … ce-mi mai ramane de facut? Doar sa-l rog pe Dumnezeu sa faca o minune si sa mi-l readuca la viata pe vechiul meu prieten.

Ascultatorul Fidel, 1602 kHz

