Pe fratele Doru Neamtu l-am cunoscut în vara anului 2010, când colegul meu Gabi l-a invitat la emisiunea noastră la radio. Ne-am reântâlnit atăt în 2011 cât si în vara acestui an, când din nou l-am avut invitat la emisiunea „Unde esti, omule”? Omul acesta emană un entuziasm si o bucurie de a face evanghelizare, rar întalnită. Arde pentru evanghelizarea lumii, si în special pentru evanghelizarea poporului evreu. Probabil tocmai acesta a fost motivul pentru care a fost arestat, în timp ce  împărtea tractate crestine trecătorilor de pe Mill Ave în Tempe, Arizona. Detalii în videoclipul de mai jos

Aseară, fratele Doru m-a sunat si mi-a spus că luni, 8 octombrie, are procesul. Să ne rugăm pentru el, ca Domnul să-i dea cuvânt inspirat si întelept când va sta în fata judecătorilor, să-L poată mărturisi si acolo pe Domnul!

